ZADZWOŃ:   +48 172293705     NAPISZ:   hydroczesci@gmail.com

Gwarancja

Sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe i posiadają okres gwarancyjny który wynosi 6 lub 12 miesięcy (w zależności od producenta)

Reklamacje w okresie gwarancyjnym można składać na produkty które:

1. Mają ukryte wady materiałowe powstałe z winy producenta

2. Zostały dostarczone niezgodnie z zamówieniem

3. Zostały uszkodzone podczas transportu. W tym przypadku do złożenia reklamacji konieczne jest sporządzenie protokołu szkody z pracownikiem firmy kurierskiej która towar dostarczała.

Gwarancja na zakupiony towar przysługuje pod warunkiem:

–  poprawnego zamontowania części w maszynie

– użytkowania zakupionej części zgodnie z jej przeznaczeniem

– maszyna musi być poddawana regularnym przeglądom według specyfikacji producenta

Gwarancja nie przysługuje w przypadkach:

– mechanicznego uszkodzenia części

– prób samodzielnej naprawy reklamowanej części

– gdy uszkodzenie reklamowanej części nastąpiło w wyniku działania niesprawnej części współdziałającej (szczególnie w przypadku części układu przeniesienia napędu maszyn budowlanych)

Roszczenia gwarancyjne dotyczą jedynie zakupionej części i nie obejmują kosztów poniesionych na montaż i demontaż części oraz ewentualnych kosztów przestoju maszyny.

Firma HYDRO-CZĘŚCI zastrzega sobie prawo do możliwości zbadania reklamowanej części wraz z elementami z nią współpracującymi oraz prawo wglądu do dokumentacji papierowej związanej z obsługą techniczną maszyny.

Warunki gwarancji obejmują tylko bezpośrednich klientów firmy HYDRO-CZĘŚCI.

Reklamowany towar należy bezpiecznie zapakować i wysłać na swój koszt na adres siedziby naszej firmy ( w przypadku uznania gwarancji koszty te zostaną zwrócone )

UWAGA – Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi od 14 do 90 dni (w zależności od producenta części)  od momentu otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.

W przypadku uznania reklamacji w okresie gwarancyjnym wymieniamy towar na nowy lub, gdy taka wymiana jest niemożliwa (brak dostępności towaru u producenta), zwracamy klientowi kwotę poniesioną na zakup towaru.